piątek, 3 listopada 2017

Zaśnieżona chatka

To już druga kartka z "zaśnieżonej" serii - przedstawia dalszą część pierwszej kartki. Spostrzegawcze oko pewnie zauważyło, że pomiędzy zaspami była droga. Tu dla przypomnienia historii (kościółek):


Prowadziła ona przez drewniany mostek do chaty:




   Wzór: Internet
Kanwa: biała aida 14ct
Muliny: DMC

Cieszę się, że wreszcie udało mi się wyhaftować te kartki. Po Waszych komentarzach widzę, że też się Wam spodobały.
Bardzo lubię takie zimowe krajobrazy. Ostatnio otrzymałam pocztą nowy katalog Kokardki , który kusi mnie właśnie takimi kartkami. Zobaczcie sami:






Najbardziej spodobały mi się propozycje świątecznych kartek. Ciekawa jestem tych haftowanych poduszek. Czy któraś z Was wyszywała takie? Dajcie proszę znać w komentarzach. 💗


15 komentarzy:

  1. Prześliczny widoczek i kartka z nim wygląda wspaniale:-)
    Poduszek takich jeszcze nie wyszywałam, ale ten króliczek już od jakiegoś czasu się do mnie uśmiecha i kiedyś się na niego skuszę;-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie lubię te kartki. Mam zapas, bo kupiłam w zeszłym roku. Własnie skończyłam jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, jak już świąt by się chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię te karteczkowe hafciki z Kokardki. Parę już za mną i sporo przede mną. Na poduszki też się pokusiłam - jak na razie zrobiłam dwie:
    http://zminionejepoki.blogspot.com/2016/01/hafty-2015-cz2.html
    http://zminionejepoki.blogspot.com/2017/06/poduszka-ciezarowka.html , jedna rozgrzebana, trzy czekają w kolejce. Haftuje się je bardzo łatwo i szybko. Jeśli nie masz awersji do akrylowej włóczki to polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka taka nastrojowa,świąteczna-super!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny hafcik super oprawiony w karteczke! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka z uroczym hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny hafcik, cudownie wygląda kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, uwielbiam takie zimowe krajobrazy :)

    OdpowiedzUsuń